28. června 2013

...skrotenie Tvojej zvedavosti.

Milá mami,
skôr ako Ti dorazí balíček s prekvapením, ktorým Ťa napínam už niekoľko dní, dovoľ mi týmto príspevkom skrotiť Tvoju neustále sa rozpínajúcu zvedavosť... :o)))))))))))))) Verím, že toto celé má požadovanú hĺbku! :o))))) Tak zaroluj, "mami moja zlatá"!

...obľúbené farbičky, že? :o)
...malé prestieranie, podľa želania...môže byť?
...väčšie...podľa predstáv?
...a "malý prídavok"... čo to len môže byť...

...oválek :o)
...spotreba značná :o)

...sa to rýsuje :o)))

... TU TO JE! ...dúfam, že Ti i toto veľké prestieranie urobí radosť :o))))) aká som?




a na tomto mieste predpokladám Tvoj úsmev!
Bozkávam a objímam Ťa!

P.S. a pre ostatné čitateľky a šikovné ručičky pripravím návod....

11 komentářů:

  1. Leni to je nadhera, maminka sa musi riadne tesit, ten usmev nemala na perach jedina si myslim, uz sa tesim na navod :) Prajem krasnu nedelu Mira...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) no ona sa teší (je obzvlášt zvedavá osôbka) :o)))) lebo je mimo internet a stále nevie, čo bude v balíčku a čo za odkaz má tuto na blogu.
      Díky za milý koment...a zase niekedy, papaaaaaa...
      L.

      Vymazat
    2. Moja draha lenka, usmev som mala uz pri prvych riadkoch a toto vsetko co si pre mna urobila ma cenu zlata. Tie podlozky pouzivam, je to super prakticka vec. Pohare aj salky pekne stoja, zieden balanc. Super!S i moj pokladik. DIKY-DIKY MOC!!! Urobila si mi radost. mama

      Vymazat
    3. :o)))) tak jo mamka, balicek posielam, cmuk!

      Vymazat
  2. Jé, takové by se mi taky líbilo, mamka musela být nadšená-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...to ano :o) už mám ďalší hotový...pre babí :o) krásne leto Ajka!

      Vymazat
  3. Ja chci byt taky mamka ;o)))))))

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne prestieranie! Nahodou navodik na to velke este nieje ;-)? Chcem taketo do kuchyne,tak prosim ..

    OdpovědětVymazat
  5. pekný deň,

    návodík na ten ovál by nebol? práve riešim dno na oválny košík/taštičku na háčkovanie z dlhých stĺpikov. už som párala asi trikrát, vopred ďakujem

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...