25. června 2013

...aplikácia AUTÍČKO

v dievčenskom prevedení ...pripravené na zdobenie :o)








...využitie našli i ako záplaty na rozthnutých, či preslabených tepláčikoch....







8 komentářů:

  1. jé, to je božíííí:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) díky Ajííí, malinko som sa zabavila...na takéto drobnůstky letím :o) pohodový deň.
      Lenka

      Vymazat
  2. Ahoj Lenka, máš krásnu stránku, chcela by som Ťa poprosiť či by si mi neposlala postup na autíčko na dangova@post.sk, ďakujem, pekný deň Hela.

    OdpovědětVymazat
  3. Môžem vás veľmi pekne poprosiť o zaslanie návodu na autíčko na môj mail? (adulda1@gmail.com) Ďakujem krásne!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,Lenka.Přes nějaké jiné blogy jsem se dostala až k vám a jsem tomu moc ráda.S dovolením jsem si vás uložila do oblíbených.Jsem nemocná a tak se snažím nad nějakou tou dětskou čepičkou a aplikace autíčka by se mi moc líbila.Mohla bych poprosit o zaslání na mail, děkuji za ochotu,Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evííí, dúfam, že Vás veľmi nesklamem, návod na auto zatiaľ nie je k dispo...díky, že ste sa zastavila...krásne dni a skoré uzdravenie...
      Lenka

      Vymazat
    2. Ahojky súper stránka :-) , poprosil by som radu ako to autíčko obháčkovať, čo je to za vzor. Ďakujem veľmi pekne

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...